FAQ

Veel gestelde vragen.

 

FAQ

Indien je nog andere vragen hebt, mag je ons uiteraard steeds contacteren. 

Wat doen jullie nog meer 

dan de sociale audit?

De juiste vraag is ‘wat doen wij niet’. Solut is een personeelsdienst van A tot Z. Wij verwerken de personeelsadministratie en de lonen, werken op het dalen van het ziektecijfer en de personeelskosten, controleren de subsidiemaatregelen en brengen dit in orde, voeren evaluatie en opvolgingsgesprekken, maken gepersonaliseerde policy’s (aan- en afwezigheden, arbeidsreglement, GDPR, onkosten, auto, gsm, laptop, …), zorgen voor een up-to-date arbeidsreglement, werken aan backup- ontwikkeling- en groeiplannen, doen aan rekrutering en selectie, teamcoaching en persoonlijke coaching.

Dit wil niet zeggen dat we alles aannemen. We kunnen zoveel aanbieden, omwille van de jaren ervaring van de HR-experten en de diversiteit in de Solut-profielen.

Wat onderscheidt jullie van andere

HR-dienstverleners?

Wij werken met HR-specialisten, die elk minstens 25 jaar relevante ervaring hebben. Onze HR-experten gaan voor hun klanten en doen gewoon hun ding. Zij werken flexibel en met een ‘topklanten focus’. De Solut experten leven voor hun job. Zij hebben een persoonlijke band met hun klanten. M.a.w. klanten zijn geen nummer. Dat bezorgt hen samen met hun taakinhoud tonnen energie en dat is direct voelbaar in hun klantenservice.

Waarom zouden we

op jullie beroep moeten doen?

Waarom zou je niet een beroep op ons willen doen? Wil jij bij de overheid geld laten liggen, waar je sowieso recht op had? Wil jij niet weten hoe je een lagere personeelskost kan hebben en je medewerker een hoger nettoloon kunt geven? Wil jij niet werken met gemotiveerde medewerkers? Wil jij niet de juiste persoon op de juiste stoel aantrekken?

Welke documenten kunnen jullie

opmaken/in orde zetten?

Solut is een personeelsdienst op maat en werkt met experten van elk minstens 25 jaar relevante HR-ervaring. Omwille van deze expertise en de diversiteit van de profielen biedt Solut de opportuniteit om alle mogelijke HR-documenten in orde te maken.
Dit betreft het op maat opmaken en of in orde zetten van de arbeidsovereenkomsten, het arbeidsreglement, documenten, brieven, evaluaties, functie omschrijvingen, lonen, alle soorten beleid (auto, gsm, laptop, onkostennota’s, …), opleidingsprogramma’s, ….

Contacteer ons

Wij staan steeds voor je klaar!

+32(0)496 408 950 

info@solut-hr.be

Laat een boodschap achter